17 septembrie, 2010

Leapsa cu locuri

Am primit leapsa de la Cristina. Propunerea e de a genera un post despre cel mai/cele mai de suflet locatii pentru proprietarul blogului.
Si de cum m-am lamurit care sunt cerintele, varful de calcar alb al Raraului s-a conturat rapid in mintea mea, printre template-uri de documente, user guides si HemoFAXS.
Bucovina este si va fi locul unde sunt acasa si ma rog la Dumnezeu ca acest minunat tinut sa ramana mereu acelasi.
Ca repere mai precise voi pomeni:

Raraul, loc de pelerinaj si regasire, loc de iubit sau infruntat muntele in toata maretia sa.

Sihastria, micuta cabana cu gradina, si pot sa jur ca loc mai relaxant ca acesta nu am mai intalnit pana acum.

Magura Mesteacanului, patria florilor de leac si a fanetelor lenese, ascunsa in inima muntelui.

Manastirea Secu, unde am inteles si eu cu ani in urma ca nu suntem degeaba.


Universitatea din Iasi. Corpul vechi. Pentru ca acolo mi-am petrecut 8 ani din viata, cu bune si cu rele, si pentru ca acolo, in sala numita S90 - actuala librarie - ne-am cunoscut eu si Petrica.

Leapsa o trec lui Ane, care stiu ca are multe de povestit dar se hotaraste greu sa puna mana pe condei - a se citi keyboard :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu